جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم گفت: به لطف خدا اتفاقات مبارکی را در دانشگاه‌های استان شاهدیم؛ حقیقت است که ما همه در بحث فرهنگی و کمبود فعالیت‌های فرهنگی مؤثر مقصریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی گفت: به لطف خدا اتفاقات مبارکی را در دانشگاه‌های استان شاهدیم؛ حقیقت است که ما همه در بحث فرهنگی و کمبود فعالیت‌های فرهنگی موثر مقصریم.

وی ادامه داد: اتفاقات اخیر نتیجه جنگ ترکیبی دشمنان است که باید با آن مقابله کنیم.

امام جمعه تبریز از حافظان امنیت در ایجاد نظم و امنیت که تلاش شبانه‌روزی دارند قدردانی کرد و گفت: این امنیت بی‌مثال در سایه تلاش این عزیزان فراهم شده است.

عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست ابراز داشت: به لطف خدا مردم همیشه پشتیبان انقلاب بوده و دشمنان را مایوس کرده‌اند؛ سیزدهم آبان حرکت پر ارزش و با عظمتی بود و امیدواریم یک دوام و پشتیبانی برای مسئولان و نظام اسلامی باشد.

وی عنوان کرد: مردم به‌خوبی دریافتند و به موقع حضور پیدا کرده و دشمن‌شناسی خود را به منصه ظهور رساندند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید اینکه امروز نیاز به تبیین داریم تا آگاهی حداکثری جامعه اتفاق بیفتد، گفت: رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه نیز یکی از کارهای برجسته بسیار ارزشمند و قابل تحسین بود و با استقبال مردم عزیز روبرو شد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا نیز در این نشست گفت: باید در بحث تبیین و روشنگری اقدامات عاجل صورت گیرد تا تخریب اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: عملکرد هوشمندانه مسئولان دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش استان موجب شد امنیت را در جامعه شاهد باشیم.

سردار سرتیپ‌دوم حسین عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست: راهبرد اصلی استکبار جهانی راهبرد تحریم ظالمانه، عملیات روانی و جنگ ترکیبی است و هجمه زیادی وارد می‌کند.

وی تأکید کرد: تاکتیک دشمن در آشوب‌ها استفاده از رسانه‌ها بود لذا باید محتوا تولید کرده و از جوانانمان در این فضا مراقبت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha