یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: واقعا اگر سلبریتی ها برای مردم دلسوز واقعی بودند در موضوع شهادت شهید فخری زاده توسط دشمنان، آیا موضعی در این باره گرفتند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در درس اخلاق طلاب مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج اظهار داشت: در دین مبین اسلام برای مومن ویژگی های خیلی زیادی شمرده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد: بعضی از صفات مومنین صفات شخصی هستند مانند اینکه گناه کند، حسن نیت داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: بعضی روایات مقوله رفتار اجتماعی مومن را مطرح می کنند مانند اینکه غیب نکند و برخی دیگر از روایات تلفیقی است یعنی هم احوال شخصیه و هم اجتماعی را شامل می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فضای مجازی و حقیقی، بیان داشت: در فضای توخالی فضای مجازی تعداد دشمنان بسیار زیاد است ولی در فضای حقیقی تعداد مومنین و ایمان داران بسیار بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: سعی کنید در هنگام راحتی شکرگذار باشید و نیز مطالعات بیشتری داشته باشید یعنی در زمان آزادی باید کارهای خوب و شایسته انجام شود تا طلابی قوی و قدرتمند در آینده شوید.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: یکی دیگر از صفاتی که همه ما باید داشته باشیم، قانع بودن است البته نه به این معنا که به سمت فقر برویم و طلبگی احساس غنی بودن است.

وی با اشاره به اینکه اسلام به ما نشان می دهد که حتی به دشمنان هم ظلم نکنیم، اظهار کرد: واقعا اگر سلبریتی ها برای مردم دلسوز واقعی بودند در موضوع شهادت شهید فخری زاده توسط دشمنان، آیا موضعی در این باره گرفتند؟

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه هرکسی باید وظایف خویش را به نحو احسن انجام دهد، یادآور شد: نمایندگان مجلس از مردم رأی گرفته اند که مشکلات جامعه را رفع کنند نه اینکه دوباره آن مشکلات و معضلات را بیان کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha