یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
image-20221108021315-1.png

حوزه/ جلسه شورای مدیران فرهنگی با حضور معاون فرهنگی - تربیتی جامعه المصطفی، به میزبانی مجتمع آموزش عالی فقه و با حضور معاونین مراکز ستادی و صفی با محوریت موضوع "طرح جهاد تبیین" برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه شورای مدیران فرهنگی با حضور معاون فرهنگی - تربیتی جامعة المصطفی، به میزبانی مجتمع آموزش عالی فقه و با حضور معاونین مراکز ستادی و صفی با محوریت موضوع "طرح جهاد تبیین" برگزار شد.

بر اساس این گزارش، معاون فرهنگی جامعة المصطفی در این نشست با بیان این که آموزش مقدمه مهارت بوده، ارتقای سطح قرآنی طلاب منوط به اجرای مصوبات شورای فرهنگی و معاونت آموزش است، اظهار داشت: گسترش برنامه‌های قرآنی باهدف پرورش طلاب قرآنی، از مهم‌ترین رسالت‌های معاونت فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی است؛ دراین‌رابطه جلسات و هم‌افزایی‌های متعددی با سایر معاونت‌ها برگزار شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی نیز در بخشی از این جلسه جهاد تبیین را حلقه مفقوده‌ فعالیت‌های فرهنگی و مهم‌ترین پایه مباحث این جلسه عنوان کرد و ابراز داشت: وضع موجود جامعه ناشی از عدم تبیین موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی است.

در ادامه این نشست که به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، معاونین و مدیران فرهنگی مراکز جامعةالمصطفی، به بررسی طرح ارائه شده "جهاد تبیین" پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha