سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
ساوه

حوزه/ نشست فرهنگی_پژوهشی با هدف روشنگری و بصیرت افزایی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست فرهنگی_پژوهشی با هدف روشنگری و بصیرت افزایی، پیش از ظهر امروز با سخنرانی حسین رجبی کارشناس سیاسی و مسئول سابق معاونت سیاسی سپاه استان مرکزی با حضور کادر، اساتید و طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها، در این موسسه برگزار شد.

رجبی با اشاره به جنگ ترکیبی، گفت: در جنگ ترکیبی ۸ جنگ با هم در حال اِعمال است و شامل جنگ سیاسی، جنگ تبلیغاتی، جنگ نظامی، جنگ روانی، جنگ اقتصادی، جنگ رسانه ای ، جنگ سایبری و جنگ امنیتی می باشد.‌

وی نارضایتی های مردمی متراکم را از عوامل دیگر دانست و افزود: از ابتدای انقلاب نارضایتی هایی وجود داشت، اما در ۸ سال دولت قبل این نارضایتی ها به اوج خودش رسید.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان فضای مجازی رها و آزاد به عنوان مسئله سوم اظهار کرد: فضای مجازی رها شده که در اختیار جوانان قرار گرفته است و دشمنان از این فضای مجازی رها شده با اخبار دروغ و شایعه افکار جوانان را رهبری کردد.

مسئول سابق معاونت سیاسی سپاه استان مرکزی در ادامه افزود: یکی از مسائل؛ مقایسه بین فرهنگ کشورمان با فرهنگ غرب است، در حالی که کشور درحال پیشرفت است و در حال حرکت به جلو است و تولید ملی واکسن کرونا با وجود تحریم ها؛ ساخت تسلیحات نظامی پیشرفته و پهپادها از پیشرفت هایی است که به دست آمده است و دشمن تلاش دارد که این انقلاب بعد از ۴۴ سال متوقف شود.

وی در بیان دستاوردهای دولت سیزدهم بیان کرد: رها سازی پول های بلوکه شده، فروش نفت، تولید واکسن و عضویت در پیمان های منطقه ای از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است، اما دشمن می خواهد امیدها تبدیل به یاس شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha