دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عربستان سعودی با ایجاد، مدیریت و حمایت از شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی در تلاش است که اهل سنت و اهل تشیع را در مقابل همدیگر قرار دهد که این کار سعودی‌ها نوعی خدمت به دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در سفر به بانه با علما و روحانیون این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار، اظهار داشت: اساس حکومت اسلام، از صلابت و سلامت به سر می‌برد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه بسیار ویژه‌ای به استان کردستان و مردمانش دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تأکید کرد: جمهوری اسلامی در عمل نشان داده است که اعتماد ویژه‌ای به اهل سنت دارد و بهترین مدرک برای این ادعا وجود ۱۲۰۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه‌های مناطق اهل سنت کشور است.

وی در ادامه یادآور شد: برنامه‌هایی در دست اجراست که توجه معنوی و مادی بیشتری به ماموستایان و روحانیون اهل سنت در استان کردستان شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: اقتدار ایران در این سال‌ها باعث نوعی ترس در دل دشمنان این مملکت به ویژه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها شده، لذا آنان دست به هر اقدامی می‌زنند که این اقتدار را از بین ببرند و در طول عمر انقلاب بارها علیه ایران اسلامی توطئه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: عربستان سعودی با ایجاد، مدیریت و حمایت از شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی در تلاش است که اهل سنت و اهل تشیع را در مقابل همدیگر قرار دهد که این کار سعودی‌ها نوعی خدمت به دشمنان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان دست به هر کاری می‌زنند که مراکز علمی ما به تعطیلی کشانده شوند و لذا به دنبال ایجاد فرار مغزها از کشور هستند که باید به دقت این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha