سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ گردهمایی ائمه جمعه، نمایندگان مردم لرستان در مجلس خبرگان، نمایندگان مجمع طلاب و فضلای استان با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستانی مقیم قم خواستار ایجاد و راه اندازی مرکز مشاوره حوزه علمیه در لرستان شد و گفت: امید می‌رود با پیگیری مسئولان حوزه این مرکز برای طلاب و مبلغان راه اندازی و احداث شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید حبیب الله حسینی رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستانی مقیم قم، امروز در نشست با ائمه جمعه، نمایندگان لرستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیران و معاونان حوزه علمیه لرستان و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستانی مقیم قم که در دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان پرچمداران صیانت از ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه هستند، اظهار داشت: طلاب و مبلغان باید با سعه صدر و مردمی بودن به تبلیغ آموزه‌های دینی و ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه بپردازند.

وی با بیان اینکه برای تبلیغ دین در جامعه باید همت جهادی و انقلابی داشته باشیم، افزود: طلاب باید با تمام توان در انجام رسالت تبلیغی خود تلاش کنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستانی مقیم قم خواستار ایجاد و راه اندازی مرکز مشاوره حوزه علمیه در لرستان شد و گفت: امید می‌رود با پیگیری مسئولان حوزه این مرکز برای طلاب و مبلغان راه اندازی و احداث شود.

حجت الاسلام حسینی همچنین خواستار دایر شدن موسسه تخصصی قرآن و همچنین افزایش کلاس‌های درس اخلاق در حوزه علمیه این استان شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha