دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
البرز

حوزه / یکی از ائمه جمعه البرز گفت: دشمن با ایران قوی کار دارد و مسأله آنها فقط جمهوری اسلامی و فقط اسلام نیست، بلکه آنها با ایران قوی و مستقل مشکل دارند و نمی‌توانند آن را ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام حسین ملکی امام جمعه موقت مهرشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهرشهر با اشاره به نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب در عبور از فتنه‌ها و شرایط سخت، اظهار داشت: رهبری در طول ۴۲ سال گذشته محور وحدت جامعه بوده‌اند و لذا ایشان فرمودند که دشمن با ایران قوی کار دارد و مسأله آنها فقط جمهوری اسلامی و فقط اسلام نیست، بلکه آنها با ایران قوی و مستقل مشکل دارند و نمی‌توانند آن را ببینند.

وی با بیان اینکه آمریکا با هر کشوری که به سیاست‌های آن توجه نکند دشمنی می‌کند، گفت: آمریکا بنا ندارد بگذارد کسی در مقابل او حرف بزند، فرقی ندارد کشور کمونیستی چین باشد، جمهوری اسلامی ایران باشد و یا روسیه.

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه امروز برنامه‌ریزی دشمن این است که شکاف اجتماعی در کشور ایجاد کند و این به ضرر همه کشور و آحاد ملت است، مطرح کرد: ما یک کشور هستیم، تمدن بزرگی داشتیم، قبل از اسلام هم ایران، کشوری بزرگ بوده و بعد از اسلام، عمیق‌تر و بزرگ‌تر شده است و وقتی آموزه‌های اسلام با آموزه‌های ایرانی عجین شد، اتفاقات بزرگی رقم خورده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha