چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امروز این رسانه ها هستند که سرنوشت جنگ ها را مشخص می کنند نه ادوات و تجهیزات نظامی، بنابراین باید در ‌بحث جنگ رسانه ای قدرت و تخصص خود را افزایش دهیم و تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی امروز در نشستی با جمعی از طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار که با موضوع جنگ تبلیغاتی و رسانه ای برگزار شد، اظهار داشت: در عصر جدید رویه تقابل قدرت‌ها بکلی تغییر کرده است و این رویه به سمت جنگ تبلیغاتی و رسانه ای می رود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امروز رسانه ها هستند که سرنوشت جنگ ها را مشخص می کنند نه ادوات و تجهیزات نظامی، بنابراین باید در ‌بحث جنگ رسانه ای قدرت و تخصص خود را افزایش دهیم و تقویت کنیم.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: در اغتشاشات اخیر کشور به خوبی متوجه جنگ رسانه ای دشمن در جبهه باطل بودیم، به گونه ای که معاندان و براندازان در اتاق های فکر خود این آشوبها را مدیریت می کردند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار تصریح کرد: طلاب و هر کسی که به نوعی در حوزه تبلیغات فعالیت دارد باید با مفاهیمی همانند سواد رسانه ای، جنگ رسانه ای و... به خوبی آشنا باشد، البته انتظار داریم که نهادهای متولی نیز در این راه یاری گر ما باشند

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلبه نباید صرفاً به فراگیری آموزش های حوزوی و مطالعه کتب درسی اکتفا کند، بلکه باید دائره مطالعات خود را برای پاسخگویی بهتر به شبهات دشمن وسیع تر کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha