چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله دری نجف آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری خطر اسرائیل برای تمام مسلمانان جهان گفت: این سرطان علاجی جز نابودی و مرگ ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جلسه شورای اداری استان مرکزی دوشنبه ۲۳ آبان ماه با اشاره به کسب بصیرت و معرفت در رویارویی با فتنه ها گفت: یکی از مسائلی که بسیار حائز توجه است مسئله مهم زمان شناسی است،کسی که عالم به زمان باشد امواج مختلف توطئه‌ها و فتنه ها او را نمی تواند از بین ببرد و تحت تاثیر امواج قرار نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب معجزه تاریخی هستند که خداوند آنها را برای عزت مردم ایران فرستاده است و همه باید قدردان این نعمت ها باشیم برای ارتقا کشور تلاش کنیم.

وی با اشاره به انواع جریان های اجتماعی، افزود: زمانی که انسان به صورت فردی زندگی می‌کند اصولا جریانی را به‌وجود نمی‌آورد، اما وقتی وارد زندگی اجتماعی شد جریان جاری است. از بزرگترین جریانات تاریخ، جریان اسلام است که این جریان از زمان پیامبر اکرم (ص) شروع شده و تا زمان امام راحل (ره)، شهدا، مخصوصا شهید سلیمانی ادامه پیدا کرده است.

امام جمعه اراک با اشاره به ویژگی های جریان یهودیت، ادامه داد: جریان یهودیت جریان امروز و دیروز نیست و سه هزار ساله می‌باشد که خداوند در چندین آیه به آن اشاره فرموده است.

نماینده ولی فقیه استان با خاطرنشان کردن خباثت و دشمنی اسرائیل بیان کرد: اسرائیل سرطان خطرناکی در قلب جهان اسلام است و برای گسترش خود همه کاری انجام می‌دهد و این سرطان علاجی جز مرگ و نابودی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha