یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: باید آگاه باشیم هر کسی که به هر طریقی می‌خواهد جایگاه روحانیت را در افکار عمومی تخریب کند، دشمن نظام و انقلاب است و باید او را پیاده نظام دشمن دانست.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: در بین اغتشاشاتی که دشمنان در کشور به راه انداخته است، معاندان گوشه چشمی هم به تخریب و توهین به حوزه‌های علمیه و علما و روحانیون دین داشتند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران، گفت: در فضای مجازی به صورت غیررسمی و البته در پشت پرده به صورت رسمی، اهانت و توهین علیه جایگاه روحانیت توسط رسانه‌های دشمن در کنار اغتشاشات خیابانی کلید خورده بود به طوری که در برخی از کلیپ‌هایی که توسط همین عناصر خودفروخته در فضای مجازی منتشر گردید، شاید توهین به لباس مقدس روحانیت بودیم که این دردآور است.

وی با اشاره به اینکه روحانیت و جامعه از همدیگر جدا نبوده و نیستند، تأکید کرد: دشمنان تلاش بسیاری می‌کنند که روحانیت و جامعه را دو مقوله جدا و منفک نشان دهند و به گونه‌ای عمل می‌کنند که مردم و روحانیت را مقابل همدیگر قرار دهند، که این توطئه نخ نما و استعماری، در هفته‌های اخیر به کرار در کشور مشاهده گردید.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: در طول انقلاب اسلامی، روحانیت در حساس‌ترین روزهای تاریخی حضوری خودجوش و آتش به اختیار داشته و بهترین نمونه آن را می‌توان حضور این عزیزان در کمک رسانی به زلزله زدگان سرپل ذهاب، کمک به سیل زدگان جنوب و نیز حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا دانست.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران خاطرنشان کرد: باید آگاه باشیم هر کسی که به هر طریقی می‌خواهد جایگاه روحانیت را در افکار عمومی تخریب کند، دشمن نظام و انقلاب است و باید او را پیاده نظام دشمن دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha