یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آئین تجلیل و رونمایی از ۳۱ جلد کتاب تألیف شده توسط بانوان طلبه خوزستان

حوزه/ همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از ۳۱ جلد کتاب تألیفی خواهران طلبه خوزستانی با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی امروز از ۳۱ کتاب تألیفی بانوان طلبه خوزستانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری و مسئولان حوزوی استان رونمایی شد.

در این آیین که به همت مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور مسئولان استانی در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، از مؤلفین، کتابداران و سئوکاران مدارس علمیه خواهران استان خوزستان تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم، ضمن تأکید بر اهمیت تجلیل نویسندگان و محققان به ویژه طلاب مؤلف، اظهار داشت: ارائه اطلاعات به روز توسط دستگاه‌ها و نهادها، می‌تواند به نویسندگان برای تألیف کتب با موضوعات به روز و مبتلا به جامعه کنونی کمک شایانی کند.

در ادامه حجت الاسلام محمدمهدی طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن اشاره به انتظارات رهبرمعظم انقلاب در رابطه با کتاب و فرهنگ کتابخوانی، گفت: تولید کتاب و رساندن کتاب به چشم و ذهن مخاطب، دو مطالبه رهبر انقلاب در این عرصه است.

وی افزود: هموار کردن و شفاف سازی مسیر تألیف کتاب توسط خواهران طلبه و حمایت از انتشار کتاب از برنامه‌های حوزه علمیه خواهران در عرصه کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha