پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه عاشورا گفت:  هزار و ۱۲۴ برنامه همزمان با هفته بسیج در آذربایجان شرقی اجرا خواهد شد و ۴۵ برنامه آن به عنوان برنامه شاخص و در ضریب کشوری اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا امروز در جمع خبرنگاران از اجرای یکهزار و ۱۲۴ برنامه همزمان با هفته بسیج در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: ۴۵ برنامه آن به عنوان برنامه شاخص و در ضریب کشوری اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا نمایش اقتدار بسیج در سالن پورشریفی، اجتماع بسیجیان و استماع بیانات رهبری در مصلی تبریز و شهرستان ها، برگزاری محفل قرآنی، تولید نشریه دیواری مساجد با عنوان مناره، اجرای سه برنامه تلویزیونی و دو برنامه رادیویی، برگزاری همایش رویداد محتوای دیجیتال، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان حمایت از تیم ملی بعد از نماز جمعه با حمل پرچم را از مهم ترین برنامه ها در این هفته عنوان کرد.

وی افزود: امام راحل با پایه ریزی بسیج اعلام کرد به هیچ قدرتی متکی نیست و متکی به نیروی مردم است.

سردار عباسقلی زاده ادامه داد: بسیج مانند امام علی(ع) همه هستی را فدای اسلام و انقلاب کرده و امروز در عرصه دفاع نمونه آن را شاهد هستیم که هرکجا نیاز باشد پای کار است و جان خود را فدا و از مظلوم دفاع می کند.

وی در ادامه با اشاره به وقایع اخیر و نقش بسیج در ایجاد امنیت، اظهار کرد: هدفی که فراخوان های دشمن به واسطه رسانه ها امروز دنبال می کند شبهه انگیزی و فتنه است و دشمنان نمی توانند انقلاب را تحمل کنند چراکه پیشرفت آن را بر نمی تابند و بسیج مانند همیشه هر حرکتی که انقلاب را تهدید کند پای کار است.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه به نقش جهادی بسیجیان و جهادگران بسیجی در محرومیت زدایی نیز اشاره و بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ همزمان با هفته بسیج در سطح آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی اجرای طرح های آبرسانی به روستاها، ساخت پل، افتتاح ۱۹ خانه محروم، افتتاح شش صندوق قرض الحسنه، اهدای ۲۰ هزار بسته معیشتی و ویزیت رایگان را از اقدامات جهادی و خدماتی جهادگران در هفته بسیج برشمرد.

سردار عباسقلی زاده همچنین افتتاح چندین مرکز فناورانه و رونمایی از محصولات آن ها را از دیگر برنامه های هفته بسیج نام برد و اظهارداشت: دستاوردهای علمی ناشی از تفکر بسیجی است که به اعتراف کشورهای غربی ایران توانسته با وجود جوانان غیور در بیشتر زمینه ها دست برتر یابد و وارد میدان شود و پیشرفت هایی حاصل کند.

وی اضافه کرد: بیش از هزاران هزار نیازمندی های دفاعی و دارویی را اگر امروز رفع می کنیم به برکت تفکر بسیج است که علاوه بر توانمندی دفاعی موشک و ... در بحث دارو واکسن کرونا را تولید و کشور را بی نیاز کند.

سردار عباسقلی زاده در بخش دیگر سخنان خود در پرسش به خبرنگاران در خصوص اقدامات بسیج در وقایع اخیر، گفت: در ناآرامی های تبریز یک نفر بسیجی شهید، حدود ۷۳ نفر زخمی و ۸۰۰ نفر از اغتشاش گران نیز به دست نیروهای سپاه و بسیج دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: همه دستگیر شدگان تحویل مقامات انتظامی و قضایی شده و طبق اطلاع واصله همه دستگیر شدگان به غیر از سه نفر آزاد شده اند که سه نفر مانده نیز مراحل لازم قضایی را طی می کنند.

فرمانده سپاه عاشورا از اهالی رسانه خواست با توجه به هجمه بی امان رسانه های دشمن علیه کشور، مردم را با واقعیت ها آشنا کنند تا به علت نااگاهی جوانان تحریک و در نتیجه دچار مشکل نشوند.

سردار عباسقلی زاده تاکید کرد: مشکلات کشور غیر قابل انکار است و همه آن را لمس می کنیم ولی اعتراض و انتقاد با اغتشاش فرق دارد و رسانه ها باید تبیین کنند که تاکنون طی دهه های گذشته دولت ها اقتصاد را به امریکا گره زده بودند و نتیجه ای نگرفتیم و دولت فعلی که در اجرای برنامه های خود است مهلت دهیم تا آن ها را اجرا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha