چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1054787
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ کتاب "پاسخگو باشیم" در مدرسه علمیه خواهران امام حسین(علیه السلام) چالوس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام سید حمید مطهری، نویسنده کتاب "پاسخگو باشیم"، در مراسم رونمایی این کتاب در مدرسه علمیه خواهران امام حسین(علیه السلام) چالوس، بیان کرد: واژه کتاب در قرآن ۲۵۵ مرتبه به اشکال مختلف تکرار شده که بیانگر اهمیت آن در دین اسلام است.

وی با تأکید بر کاهش سرانه مطالعه در کشور، افزود: اگر به سمت کتاب نرویم، میل به مطالعه از بین خواهد رفت و آسیب بزرگی به تفکر افراد ایجاد می شود. در روایات، قلم علما را بالاتر از خون شهدا دانسته اند؛ چرا که قلم و نوشتار با تغییر افکار افراد می تواند مسیر صحیح را به آن ها نشان دهد.

نویسنده کتاب "پاسخگو باشیم" تصریح کرد: ما باید خود را مسلح به علم و دانش خصوصاً مطالعه کتاب خوب کنیم، زیرا به هر میزان که علم و دانش سودمند در انسان افزایش یابد به همان میزان هم چالش ها در او کاهش می یابد.

وی با اشاره به اهمیت شناخت انواع شبهات، ریشه یابی و راهکارهای پاسخگویی به آن ها، هدف خود از نگارش این کتاب را تشخیص شبهه از سؤال بیان و اظهار کرد: بسیاری از سوالات، شبهه اند و اگر به این شبهات پاسخ داده نشود مانند زهر تمام وجود انسان را فرا خواهد گرفت و آسیب جبران ناپذیری به افراد وارد خواهد کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha