دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
4.jpg

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه سلام‌الله‌علیها مشگین‌شهر از برگزاری کرسی آزاداندیشی «تأثیر رعایت اخلاق عملی طلاب بر نگرش جامعه به دین» خبر داد.

خانم زینب کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل گفت: کرسی علمی با عنوان «تأثیر رعایت اخلاق عملی توسط طلاب بر نگرش جامعه نسبت به دین» در سالن همایش واحد حوزوی فاطمیه سلام‌الله‌علیها با ارائه حجت‌الاسلام‌ علی رستم‌وند و داوری حجت‌الاسلام علی اسکندرپور و نقادی طلاب برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه سلام‌الله‌علیها مشگین‌شهر اظهار کرد: اساس کار طلبگی تفکر، تأمل، نقادی و تولید علم است و طلاب باید با جرأت و جسارت عالمانه به ارائه نظریه و تولید دانش بپردازند.

وی ادامه داد: ایجاد فضای باز علمی از عوامل بسیار مؤثر در ایجاد انگیزه برای تولید علم و تشویق افراد به خلاقیت و اجتهاد است و سبب ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری طلاب در برابر مرعوب‌شدن از سلطه تفکرات بیگانگان می‌شود.

مدرسه علمیه فاطمیه سلام‌الله‌علیها مشگین‌شهر توسط حجت‌الاسلام‌ رضا باوقار در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده است و در حال حاضر قریب به ۱۰۰ بانوی طلبه در این مدرسه علوم حوزوی و معارف الهی را فرا می‌گیرند.

کرسی آزاداندیشی «تأثیر اخلاق عملی طلاب بر نگرش جامعه نسبت به دین» برگزار شد

کرسی آزاداندیشی «تأثیر اخلاق عملی طلاب بر نگرش جامعه نسبت به دین» برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha