یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدجمال حسینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: تمرکز جنگ روانی دشمن بر روی استان های تلفیقی کشور همانند کردستان، کرمانشاه، سیستان و... می باشد، ولی با بصیرت علما، روحانیون و مردم این مناطق برنامه تفرقه انگیز دشمنان تاکنون بی نتیجه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی شامگاه دوشنبه در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی شهرستان سنندج اظهار داشت: همه دشمنی هایی که علیه ایران صورت می گیرد به نوعی واکنش به اقتدار این نظام است.

استاد حوزه ادامه داد: ابرقدرتها شاید بتوانند کشورهای ضعیف و ناتوان در منطقه حساسی همانند خاورمیانه را تحمل کنند، ولی هرگز تاب تحمل کشور مقتدر ایران را ندارد لذا دست به هر کاری می زنند که این قدرت گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: در 4 دهه اخیر اقتدار ایران به حدی رسیده است که هر معادله ای در منطقه و حتی جهان به نوعی با مشارکت ایران محقق می شود. ایران امروز نقش کلیدی در معادلات خاورمیانه را دارد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر عنوان کرد: دشمن که از حمله مستقیم نظامی به ایران عاجز است، امروز با تمام توان دست به یک جنگ ترکیبی بی سابقه علیه این ملت و نظام زده است، جنگی که بسیاری از کشورهای مستکبر و فرصت طلب پشت آن هستند.

استاد حوزه در ادامه با اشاره به اینکه دشمن قدرت خود را روی نزاع های مذهبی در داخل کشور متمرکز کرده است، اظهار داشت: از همان سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال کشیدن دیوار بی اعتمادی و عداوت بین برادران اهل سنت و تشیع در ایران بوده و هستند ولی تاکنون با شکست خورده اند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: تمرکز جنگ روانی دشمن بر روی استان های تلفیقی کشور مانند کردستان، کرمانشاه، سیستان و... می باشد، ولی با بصیرت علما، روحانیون و مردم این مناطق برنامه تفرقه انگیز دشمنان تاکنون بی نتیجه بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه با قدرت فرهنگی و دینی می توان سخت ترین ضربات را بر پیکره دشمنان زد، خاطرنشان ساخت: دشمنان در بُعد معنوی و ایمانی چیزی برای دفاع از خود ندارد و همین امر پاشنه آشیل آنهاست، بنابراین با درایت و مدیریت درست زمان و مکان می توان تمامی نقشه های شوم دشمن را نقش برآب کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha