سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
البرز

امام جمعه چهار باغ با اشاره به شکست وطن‌فروشان داخلی و دشمنان خارجی، تصریح کرد: باید به کسانی که مدعی هستند "صدای مردم را بشنوید" گفت صدای واحد مردم تأمین امنیت و آرامش است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهار باغ استان البرز درخطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به نقش حضرت فاطمه(س) در حوادث مهم بعد از رحلت پیامبر(ص)، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) در بُعد جهادتبیین در برخورد با حوادث مهم سیاسی بعد از رحلت رسول مکرم اسلام(ص)، یک جهادگر به‌ تمام‌ معنا و خستگی‌ ناپذیربود .

وی در ادامه مهم‌ترین نیاز جامعه امروز برای الهام گرفتن از شخصیت حضرت فاطمه(س) را تقویت ادراک جامعه دانست و بیان کرد: در جنگ شناختی کسی پیروز است که بتواند به جامعه آگاهی و بصیرت بدهد.

امام جمعه چهار باغ در ادامه با اشاره به پیشرفت های چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: وجود «ایران قوی مستقل»، بزرگ‌ترین زنگ خطر برای دشمنان بوده، به طوری که آنان را به مرحله جنون رسانده است.

حجت الاسلام محمدی افزود: باید به کسانی که مدعی هستند "صدای مردم را بشنوید" گفت صدای واحد مردم تأمین امنیت و آرامش است.

وی با اشاره به اهمیت توجه مسئولین به معیشت تاکید کرد: امروز باید رسیدگی به وضعیت معیشت، اقتصاد و اشتغال و ازدواج جوانان در اولویت برنامه های دولت قرار بگیرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فراخوان شکست خورده ضدانقلاب خاطر نشان کرد: وطن‌فروشان داخلی و دشمنان خارجی فراخوان اعتصاب برای روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر داده بودند تا بازار و کسبه دست از کار بکشند اما کرکره‌ها بالا رفت و کسب و کارها ادامه یافت و مردم وفادار و بابصیرت ایران اسلامی بار دیگر سیلی محکم بر صورت دشمن زدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha