شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام سعیدی

مدیر حوزه‌ علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: راهکار جذب حداکثری و تشخیص حق و باطل جهاد تبیین است البته این بدان معنا نیست که خطاها را با جهاد تبیین بپوشانیم بلکه خطاها باید از این طریق رفع شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی پیش از ظهر امروز در اجتماع روحانیون استان با بیان اینکه جهادتبین یکی از رسالت‌های مشخص و معین روحانیون در این زمان است، گفت: جهاد تبیین جهادی است که می‌تواند توطئه دشمنان را برملا کند و به امر مقام معظم رهبری یک واجب فوری است.

مدیر حوزه‌ علمیه چهارمحال و بختیاری افزود: وقتی حملات از سمت صهیونیست آغاز شده و همه مقدسات را هدف گرفتند، به روحانیون و حوزه‌های علمیه حجمه بردند، مساجد را به آتش کشیدند و از اغتشاشگران حمایت کردند.

وی ادامه داد: در این جنگ رسانه‌ای و احذاب باید جهاد کرد و خطاب مقام معظم رهبری به همگان است که هم واجب و هم فوری می‌باشد که این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام سعیدی بیان کرد: ابزار و وسیله‌ای که امام با آن انقلاب کرد و حکومت تشکیل داد حوزه‌های علمیه و روحانیون بود و شما روحانیون باید بدانید که خواسته رهبر جهاد تبیین است.

وی افزود: راهکار جذب حداکثری و تشخیص حق و باطل جهاد تبیین است البته این بدان معنا نیست که خطاها را با جهاد تبیین بپوشانیم بلکه خطاها باید از این طریق رفع شود.

مدیر حوزه‌ علمیه استان با بیان اینکه جهاد تبیین باید با برنامه و مدبرانه صورت بگیرد، اظهار داشت: باید در جهاد تبیین راه پیشرفت و تعالی ملت از بی‌راهه‌ها و کج‌راهه‌ها مشخص شود و باید روحانیون همان‌گونه که در گذشته نقش‌آفرین بود امروز نیز اثرگذار باشند.

وی افزود: روحانیون استان از قبل در عرصه جهادتبین حضور داشتند و امروز آمدند تا این حضور را پررنگ‌تر کنند. امروز جهاد تبیین را پرقدرت‌تر تبیین خواهیم کرد و در این میدان نیز همانند میادین دیگر حاضر می‌شویم.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha