یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسلم مخفی

حوزه / سرپرست فرمانداری همدان پیش از ظهر امروز، از شهروند همدانی که با درج پیام‌های فرهنگی بر خودروی شخصی و کاری خود نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر  اقدام می‌نماید، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی سرپرست فرمانداری همدان پیش از ظهر امروز از شهروند همدانی که با درج پیام‌های فرهنگی بر خودروی شخصی و کاری خود نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدام می‌نماید، تقدیر کرد.

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک امر واجب برای همه آحاد جامعه است، اظهار داشت: این قدردانی از باب انجام وظیفه و ترویج این فریضه و نگاه و عمل ارزشمندی است که شهروند همدانی نسبت به امر به معروف دارد.

وی با بیان اینکه این اقدام الگوی مناسبی برای همه اقشار جامعه نسبت به احیای امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: این شهروند با بضاعت خود و با یک کار فرهنگی تمیز، به زیبایی نسبت به انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اقدام کرده است.

مخفی با تأکید بر اینکه قرآن در ستایش مجاهدان راه حق، کارکرد آنان را پس از پیروزی، اقامه‌ صلاة، ایتاء زکات و امر به معروف و نهی از منکر می‌داند، یادآور شد: خداوند در آیات قرآن، درحقیقت، نخستین و مهم‌ترین وظایف مجاهدان راه حق در هنگام تشکیل حکومت را معیّن می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع امر به معروف و نهی از منکر زیربنای همه‌ حرکات اجتماعی اسلام است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha