سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کارگاه

حوزه/ امام جمعه شهرستان خاش گفت: اقداماتی که در استان سیستان و بلوچستان انجام شده باید برای مردم بازگو شود تا امید در جامعه ایجاد شود، چرا که بیان این اقدامات از بروز حوادث تلخ جلوگیری می‌کند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در کارگاه یک روزه توانمندسازی مبلغین و مبلغات که امروز در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران، کادر، اساتید و مبلغین طرح امین و روحانیت شهرستان برگزار شد، با تأکید بر نقش روحانیت در تبیین و روشنگری در جامعه، به مهم‌ترین اقدامات دولت در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت: اقداماتی که در این استان انجام شده باید برای مردم بازگو شود تا امید در جامعه ایجاد شود، چرا که بیان این اقدامات از بروز حوادث تلخ جلوگیری می‌کند.

امام جمعه شهرستان خاش، افزود: بدون شک انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب جهان در طول تاریخ است که بر پایه آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و با محوریت شریعت اسلامی و به رهبری فقیهی اسلام شناس، عارف، وارسته، شجاع و زمان شناس، معماری و به پیروزی رسیده و افتخار تاریخی آن نصیب ملت سربلند ایران شده است.

حجت الاسلام دهقان بیان کرد: واضح و مبرهن است که چنین انقلابی به هیچ وجه نمی‌تواند مقبول سردمداران کفر، نفاق، مستکبران و صاحبان زر و زور و تزویر جهانی قرار گیرد.

وی با اشاره به شیوه‌های نظام تبیین و معرفی سامانه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی و امور بانوان و طرح احیای فرهنگ خاندان، یادآور شد: مبلغین و مبلغات تلاش کنند تا ضمن آشنایی کامل، در اجرای کردن این طرح‌ها قدم بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha