شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
قادری

حوزه/ حجت‌الاسلام قادری در سفر به شهرستان تنگستان در دیدار با مسئولان ارشد این شهرستان بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ مردم‌محوری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری به منظور تبیین محورهای عملیات حاج قاسم، برنامه‌ریزی ایام فاطمیه و بررسی مسائل فرهنگی شهرستان تنگستان، در سفری یک روزه با امام جمعه، فرماندار و جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان دیدار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این سفر با حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده امام جمعه، احمد لطفی فرماندار و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان تنگستان دیدار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سفر به شهرستان تنگستان در نشست عملیات هم‌عهد در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) شهر اهرم در جمع فعالین فرهنگی شهرستان تنگستان با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی، ارزش‌های فرهنگی ایرانی را مجسّم و متبلور کرد و از همین رو قهرمان ملّت ایران شد.

حجت الاسلام قادری ضمن تشریح عملیات هم‌عهد در جلسه عملیات شهید سلیمانی که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان تنگستان ابراز داشت: تأکید امروز بر مردم‌محوری مستلزم حرکت بیشتر شورای اداری و فرهنگ عمومی است تا فرهنگ مردم‌محوری در شهرستان ها نهادینه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha