دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وزیر اط

وزیر اطلاعات: دشمنان در اغتشاشات اخیر تمام توان خود را با کمک سرویس های اطلاعاتی و رسانه های غرب بکار بردند تا بتوانند ضربه ای به ایران قدرتمند، نظام مقدس و مردم همیشه در صحنه بزنند که به برکت خون مطهر شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و استقامت مردم تلاش دشمن یک بار دیگر با شکست مواجه شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین خطیب در جلسه شورای تأمین و جلسه تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به این که در ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی در دوره های مختلف حفظ شده و حفظ خواهد شد تمام اقوام از افتخارات کشور هستند و باید این وحدت و اقتدار دشمن شکن باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر تمام توان خود را با کمک سرویس های اطلاعاتی و رسانه های غرب بکار بردند تا این که بتوانند ضربه ای به ایران قدرتمند، نظام مقدس و مردم همیشه در صحنه بزنند که به برکت خون مطهر شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و استقامت مردم تلاش دشمن یک بار دیگر با شکست مواجه شد.

وزیر اطلاعات گفت: آذربایجان غربی همواره در خط مقدم مقابله با دشمنان قرار داشته و دارد و صلابت و ایستادگی مردم و رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا ع و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی موجب امنیت پایدار در این استان مرزی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی با تمام امکانات ارتباطی و رسانه ای خود ایجاد کرده اند و در واقع یک جنگ جهانی رسانه ای علیه کشورمان به راه انداخته اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره با توهم سازی و جعل اخبار تمام توان خود را برای روایت سازی و تصویرسازی غلط به کار می گیرند و ترویج خشونت، ترور و غارت اموال مردم در صدر سیاست های آنان قرار دارد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: مزدور پروری و آشوب پروری با کمک گروهک های تجزیه طلب و ایجاد یک عملیات روانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دیگر حربه دشمنان است که با اقتدار نیروهای امنیتی و مسلح و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب با یک شکست سختی مواجه شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha