سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علی خاتمی

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: دشمن در حوادث اخیر با تمام قوا عمل کرد تا با ایجاد ناآرامی و آشوب، مشکلات اقتصادی موجود در کشورمان را مضاعف کند اما با هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه ها نیز ناکام ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر زنجان، با اشاره به تداوم جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشورمان افزود: استکبار جهانی با همراهی ایادی خود سعی در ایجاد نارضایتی در مردم ایران دارند تا به اهداف شوم خود در این کشور دست یابند و این درحالی است که مردم ولایتمدار همواره نشان داده اند که به انقلاب و آرمان های شهدا و امام راحل پایبند هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی روزبه روز در حال رشد و تعالی است، یادآور شد: دشمنان با شعارهای فریبنده درپی القای دلسوزی به مردم ایران هستند و در هر مرحله ای از جنگ نرم خود که شکست می خورند روش های جدیدی را دنبال می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: مردم ایران با ایمان و باورهای قوی نسبت به راه خود، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مقابل تمامی فتنه های دشمنان ایستاده و از همه آزمون ها سربلند بیرون آمده اند.

امام جمعه زنجان با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تاکید کرد: مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی باید به طور گسترده و با معرفی هرچه بیشتر این شهید بزرگوار برای عموم مردم برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی دشمن شناسی و بصیرت را از ویژگی های بارز سردار سلیمانی ذکر کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی شناخت و درک درستی از زمان و بار خطیر مسوولیت خود داشت و این دشمنان را به شدت نگران کرده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha