چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام

حوزه/ امام جمعه شهرکرد با تسلیت ایام فاطمیه گفت: پیام شهدا در این عصر برای همگان، تأکید بر تداوم راه آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهر کرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، روز سه‌شنبه در آیین تشییع شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرکرد تأکید کرد: این بانوی بزرگوار در مدت کوتاهی توانستند راهی نورانی جلوی پای بشریت، جهان اسلام و شیعیان بگذارد که امروز با گذشت بیش از یک‌هزار و چندصدسال نه تنها نورش کاسته نشده بلکه به سمت‌وسوی مهدویت می‌رود.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) برای توجه بشر به اسلام ،تلاش‌های فراوانی کردند تا امت بفهمانند که اسلام با ولایت، پویا و زنده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام ولایت و امامت را مغز اسلام اعلام و تصریح کرد: خداوند در غدیر خم فرمود تا پیامبر گرامی اسلام (ص) آن را به امت خود ابلاغ کند تا اسلام عدالت‌پرور باشد.

وی توجه به پیام شهدا را ضروری دانست و یادآور شد: پیام حضرت فاطمه زهرا(س) شهادت بود و این شهدا به امام خمینی (ره) به‌عنوان فردی عالم، عارف و پرورش‌یافته مکتب امامت و ولایت لبیک گفتند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: بسیاری به‌دنبال زدن پایه و ریشه انقلاب اسلامی هستند اما امام خمینی (ره) راه را مشخص کردند.

وی گفت: خداوند به رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه داشت تا جای امام خمینی(ره) حفظ شود و خلأ وی حس نشود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام تاکید کرد: برخی برای تخریب چهره رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کردند اما ملت ما خداشناس و رهبر شناس هستند و میدانند زیر پرچم چه کسی قرار دارند.

وی افزود: شهدا پیام می‌دهند که عرصه نباید خالی شود تا عزت ما حفظ و بصیرت روزبه‌روز بیشتر شود و انفعال، سرخوردگی و خستگی نصیب دشمن باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام بر حق‌محوری و زنده نگه‌داشتن پایه‌های انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: مومنان به آمریکا، اروپا، منافقان و دشمنان و استکبار نه می‌گوید و با امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha