دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
میز خدمت

حوزه / در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر ارتباط مستقیم با مردم، در بین مردم و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، میز ارتباطات مردمی توسط علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، همراه با مدیران دستگاه‌های اجرایی، فردا در نماز جمعه همدان در محل حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر ارتباط مستقیم با مردم، در بین مردم و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، میز ارتباطات مردمی توسط علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، همراه با مدیران دستگاه‌های اجرایی، فردا در نماز جمعه همدان در محل حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

میز ارتباطات مردمی، از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۹ دی ماه، در محل برگزاری نماز جمعه همدان، با حضور استاندار همدان و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل، و مسائل و مشکلات مردم از نزدیک بررسی می‌شود و مردم مستقیم و بدون واسطه از استاندار و مسئولان مطالبات خود را پیگیری خواهند کرد.

گفتنی است بنابر هماهنگی‌های صورت گرفته توسط ستاد برگزاری نماز جمعه همدان، هر هفته تعدادی از ادارات اقدام به برپایی میز خدمت و پاسخگویی به سوالات و مطالبات مردم می‌کنند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha