شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام حاجبی/ هرمزگان

حوزه / امام جمعه قشم گفت: مراسم بزرگداشت شهید بصیرت و مقاومت حاج قاسم سلیمانی با عنوان «دهه شهید حاج قاسم» تا روز شهادت در سراسر شهرستان قشم در حال برگزاری است.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با اعلام خبر برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در شهرستان قشم، اظهار داشت: هدف از برگزاری نشست‌ها و یادواره‌ها، ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در بین امت حزب الله است.

وی افزود: آموزه‌های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی که تربیت یافته امامین انقلاب است، خود سبب بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به سایرین خواهد شد.

حجت الاسلام حاجبی اعلام کرد: مراسم‌های سومین سالگرد شهید سلیمانی از ۴دی ماه آغاز شده و تا شب شهادت، در جای جای شهرستان قشم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها با محوریت شخصیت سردار سلیمانی و ترویج مکتب فکری و اندیشه ایشان که به فرموده رهبر معظم انقلاب، با نام مکتب یاد می‌کنند، در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: یادواره به رنگ هنر و بزرگداشت شهید غلامشاه ذاکری در جزیره لارک و در روز ۱۲دی ماه نیز در راستای دهه حاج قاسم، یک شهید گمنام در درگهان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

حجت الاسلام حاجبی با دعوت از مردم برای حضور در این مراسم‌ها، گفت: جای جای شهرستان قشم حال و هوای شهدایی به خود گرفته و مجالس به رنگ و بوی شهید حاج قاسم سلیمانی در آمده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha