سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سماح

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی گفت: با توجه به شرایط امروز و نیاز جامعه به مشاوره با رویکرد اسلامی، مرکز مشاوره سماح در اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز مشاوره اسلامی سماح در مدرسه علمیه درب کوشک اصفهان اظهار کرد: این مرکز با حضور ۱۰ مشاور خواهر و برادر فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: مرکز مشاوره اسلامی سماح در رشته ها و زیرمجموعه های اعتقادی، دینی، تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج و حقوقی قابل استفاده برای عموم مردم شهر اصفهان است.

معاون تهذیب وتبلیغ حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: با توجه به فضای امروز و نیازمندی جامعه به فضاهای مشاوره با رویکرد اسلامی و با مبانی دینی که بسیار احساس می شد، لذا این مرکز به این امید در اصفهان راه اندازی شد تا بتواند پاسخگوی نیازهای مشاوره ای برای جامعه اسلامی باشد و بتواند خلع های موجود در این زمینه را برطرف کند.

مؤمنی با اشاره به حضور فضلا و طلاب متخصص در زمینه مشاوره در این مرکز عنوان کرد: مشاورینی که در این مرکز حضور دارند از طلابی هستند که دوره های لازم و کافی اسلامی و دانشگاهی را سپری کرده و از فضلای حوزه علمیه اصفهان محسوب می شوند و اولویت آنها توجه به مسائل دینی، معنوی و مذهبی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha