سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
معاون آموزش استان فارس

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس، گفت: امتحانات طلاب در همه مقاطع تحصیلی عمومی، عمومی و ویژه، سطح سه و چهار و طلاب غیر حضوری جامعة الزهرا(س) آغاز شد.

سکینه سردار معاون آموزش حوزه علمیه خواهران فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در فارس، از برگزاری جلسه‌ با حضور معاونین آموزش تمام مدارس علمیه استان فارس خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه در رابطه با امتحانات متمرکز، نحوه دریافت سئوالات و اوراق امتحانی، وظایف معاونین آموزش و ناظر در امتحانات نکات مهمی مطرح شد.

وی افزود: امتحانات طلاب در همه مقاطع تحصیلی عمومی، عمومی و ویژه، سطح سه و چهار و طلاب غیر حضوری جامعة الزهرا(س) در دهم دی ماه جاری آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه می‌یابد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران فارس ادامه داد: اوراق امتحانی دروس متمرکز طلاب سطح دو بلافاصله پس از امتحان به مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس ارسال شده و توسط اساتید برتر هر رشته تصحیح خواهد شد.

وی در خصوص اعلام نتایج آزمون بازپذیری، گفت: تعداد ۲۰ نفر از طلاب استان فارس در آزمون بازپذیری شرکت کرده‌اند که از این تعداد بیش از دو سوم آنها نمره قبولی را کسب نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha