پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله علماء، در نشست با اصحاب رسانه استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رسانه ها نقش بی‌بدیلی در تنویر افکار عمومی و خنثی سازی توطئه دشمنان دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، پیش از ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه، گفت: کار رسانه ها در عرصه روشنگری و تبیین حقایق بین مردم و تنویر افکار عمومی قابل تقدیر است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید همگان دست در دست هم، مشکلات مردم را حل کنیم و توجه داشته باشیم، عنوان بهترین ارزش انسانی ما کمک به مردم است.

وی اظهار کرد: یکی از بهترین وجوه شخصیتی حاج قاسم سلیمانی مردم داری ایشان بود، یعنی همواره مشکلات مردم را حل می کرد؛، «سردار دلها» با فکر کار می کرد؛ «جهاد تبیین»، یعنی جهاد با تفکر و خلاقیت آگاهانه است.

آیت الله علما پیرامون شخصیت بزرگ امام راحل تصریح کرد: امام راحل با تعمق و تفکر در ژرفای اسلام حکومت اسلامی را تشکیل داد و انقلاب اسلامی را راهبری و مدیریت کرد، زیرا سرمایه امام، فقط اسلام بود و با اتکا به همین، ابر قدرت های آن زمان را منکوب کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه تأکید کرد: همه ما باید گم گشته خویش را در اسلام بجوییم، زیرا در اسلام همه چیز هست.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه یادآور شد: انقلاب اسلامی شخصیت های بلند پایه ای را تربیت کرد و باید قدردان این برکات باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه نظام و ولایت فقیه را حفظ کنیم و در اقتدار آن بکوشیم، گفت: توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) این است که بیست سال از زمان جلوتر باشیم و برنامه های آینده را درک کنیم و بر اساس آن ها برنامه ریزی نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha