دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نمایشگاه عکس

مسئول برگزاری نمایشگاه حیات طیبه مدرسه علمیه جامعة الامام منتظر نجف آباد از برگزاری این نمایشگاه در دو غرفه با هدف آشنایی با ابعاد پیشرفت های ابزاری و متن زندگی تمدن کهن اسلامی ایرانی و معیارهای افکار و رفتار خبر داد.

حجت الاسلام عرفان ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، از برگزاری نمایشگاه حیات طیبه مدرسه علمیه جامعه الامام منتظر نجف آباد خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و نیاز جامعه به آگاهی بخشی درباره هویت ملی و ایرانی، نمایشگاهی با دو غرفه ایجاد شد که در غرفه اول جهت آشنایی طلاب، ابعاد پیشرفت های ابزاری و متن زندگی تمدن کهن اسلامی ایرانی به تصویر کشیده شده است.

مسئول نمایشگاه عنوان کرد: در غرفه دوم نمایشگاه عکس، مباحث مربوط به حیات طیبه و معیارهای افکار و رفتار به نمایش گذاشته شده است.

وی درباره چرایی برپایی این نمایشگاه توضیح داد: ما در جامعه امروزی با تقابل لذت جویی یا حق‌طلبی، راحت طلبی یا سخت کوشی، سود جویی یا تسلیم در برابر رضای الهی، فرد گرایی یا جمع گرایی مواجه هستیم، لذا نمایشگاهی راه اندازی شد تا نسبت به این مفاهیم روز جامعه تبیین و روشنگری شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha