دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باعث قوت قلب همه ماست و صلابت، اقتدار و استواری کارکنان فراجا در برخورد با عوامل ناامنی قابل تقدیر و ستایش است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار سردار"حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی کشور گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باعث قوت قلب همه ماست و صلابت، اقتدار و استواری کارکنان فراجا در برخورد با عوامل ناامنی قابل تقدیر و ستایش است.

وی به نقش فراجا در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: اقدام به موقع عوامل اطلاعاتی به ویژه سازمان اطلاعات فراجا در رسواسازی دشمن و رو کردن توطئه های آنان در کشته سازی ها مثال زدنی است و اقدام مقتدرانه و مهربانانه فراجا حمایت مردمی را با خود داشت و با وجود درگیری های مأموریتی پلیس هیچ گونه خللی در ارائه خدمات به مردم وارد نشد.

سردارحسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور در این دیدار گفت: هدایت های حکیمانه مقام عظمای ولایت، هوشیاری مردم و اقدامات میدانی نیروهای جان برکف اعم از فراجا، سپاه و بسیج دشمن را در رسیدن به آرزوهای خام خود ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: شکست دشمن امروز بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا کرد و افتخار پلیس ایستادگی در برابر دشمنان برای تأمین امنیت جان، مال و ناموس مردم و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به لزوم تلفیق اقتدار، درایت و عقلانیت برای چیره شدن بر مسائل اشاره کرد و گفت: امروز پلیس با وجود فشارهای مأموریتی در مقابله با ناامنی ها و ناهنجاری ها بیش از پیش آماده است و نقش نهادهای نظامی و امنیتی به ویژه بسیج در همکاری با پلیس برای مدیریت میدان در اغتشاشات بی بدیل و مثال زدنی بود.

عابدین خرم استاندار آذربایجان‌ شرقی نیز در این دیدار گفت: در جنگ ترکیبی که در حوادث اخیر اتفاق افتاد با همکاری مجموعه نهادهای امنیتی و انتظامی امنیت ترکیبی هم به وجود آمد که این یک دستاورد بزرگ برای نظام به شمار می آید.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اقداماتی که در برابر تیم های تروریستی در مرزها انجام می شود، گفت: این اقدامات و فعالیت ها حاوی دو اثر فیزیکی و هوشیاری نیروها و اثر اجتماعی روانی است که مردم متوجه تلاش و اقدامات نیروهای فراجا می‌شوند.

وی ادامه داد: فراجا و یگان امداد در حوادث اخیر با صلابت و نجابت عمل کردند و در این حوادث و به خصوص در پروژه کشته سازی دشمنان، درایت نیروهای فراجا و هماهنگی های بسیار خوب اطلاعات و بسیج باعث خنثی شدن توطئه های دشمن شد.

استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه مردم استان قدردان اقدامات فراجا در جهت تأمین امنیت هستند، افزود: در جریان توطئه های دشمن و ایجاد جو روانی، حتی یک روز اخلال در خدمات دهی به مردم ایجاد نشد و بصیرت مردم در عدم همراهی با دشمنان وظیفه ما را در خدمت به آنان و تحقق اقتدار نظام و پیشرفت کشور بیشتر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha