سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سه‌شنبه های رسانه ای حوزه علمیه استان یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد، با بیان این مطلب که دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان در عرصه رسانه به میدان آمده‌اند، اظهار داشت: آثار و فعالیت‌های رسانه‌ای طلاب و روحانیت حوزه یزد باید به طور شایسته در بسترهای مختلف داخلی منتشر گردد تا اقشار مختلف بتوانند از این آثار استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، امروز نشست سه شنبه‌های رسانه‌ای با حضور مسئولین حوزه در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

در ابتدای این نشست اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای بیان کرده و به گفت‌وگو پرداختند.

همچنین در این نشست ضمن اشاره بر لزوم یکپارچه شدن کانال‌های مدارس علمیه و مؤسسات حوزه از ارتباط مستمر و مداوم تولید کنندگان محتوا با واحد رسانه و نیز تعریف و تشریح اهداف منسجم برای اصحاب رسانه در حوزه علمیه یزد سخن به میان آمد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد، با بیان این مطلب که دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان در عرصه رسانه به میدان آمده‌اند و با اشاره به این موضوع که محتوای رسانه‌ای قابل قبول بسیاری توسط بخش رسانه مدارس علمیه یزد تولید می‌شود، اظهار داشت: آثار و فعالیت‌های رسانه‌ای طلاب و روحانیت حوزه یزد باید به طور شایسته در بسترهای مختلف داخلی منتشر گردد تا اقشار مختلف بتوانند از این آثار استفاده کنند.

وی تصریح کرد: استعدادهای طلاب در شاخه‌های مختلف رسانه باید شناسایی شود و طلاب و روحانیتی که در عرصه رسانه تخصصی دارند نیز لازم است تا مورد حمایت قرار گیرند.

گفتنی است که هر هفته سه شنبه نشستی با حضور مسئولین حوزه علمیه یزد به جهت هم اندیشی در امور مربوط به رسانه و فضای مجازی با نام سه‌شنبه‌های رسانه‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha