یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علماءدر دیدار شامگاه دیشب با ورزشکاران زورخانه شهدای اشک تلخ

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: «حاج قاسم سلیمانی» با اخلاص در عمل و انجام کارهای اثر گذار و با برکت برای خدا، برجسته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علماء بمناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، شب گذشته در دیدار با ورزشکاران زورخانه شهدای اشک تلخ، اظهار داشت: حضور گسترده جوانان در محیط‌ها و میادین ورزشی با اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: لازم است تا هر کاری می‌کنیم الهی باشد، زیرا این رمز ماندگاری اعمال ماست، خصوصا این که ورزش کردن ما هم برای خدا باشد.

وی با اشاره به سالروز شهادت «حاج قاسم سلیمانی» و اینکه در کسوت لباس نظامی، چهل سال خدمتگزار اسلام بود، افزود: به همین خاطر می‌بینیم در کاخ کرملین در وقت نماز، اقامه نماز کرد، تا برای اولین بار نماز در آن مکان به جا آورده شود، لذا آنچه که حاج قاسم را برجسته کرده بود «لله بودن» ایشان بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر تمام کارهایمان «لله» باشد، در زمان خودش جواب می‌دهد، که معنویت، ایثار و تواضع میوه این «لله بودن» است و این خصلت توفیق بزرگ می‌خواهد.

کار برای خدا حاج قاسم سلیمانی را برجسته کرد

کار برای خدا حاج قاسم سلیمانی را برجسته کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha