پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
فشاره فرانسه برای تبلیغ ازدواج‌ همجنس‌گرایی در خطبه‌های نماز

حوزه/ مدرسه علمیه حقانی قم با صدور بیانیه‌ای، اهانت وقیحانه نشریه مزدور فرانسوی را محکوم نموده و اقدام متناسب و عاجل وزارت خارجه ایران و سایر کشورهای اسلامی را خواستار شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدرسه علمیه حقانی قم با صدور بیانیه‌ای، اهانت وقیحانه نشریه مزدور فرانسوی را محکوم نموده و اقدام متناسب و عاجل وزارت خارجه ایران و سایر کشورهای اسلامی را خواستار شده است که متن آن به این شرح است:

یرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

اهانت وقیحانه نشریه مزدور فرانسوی به ساحت ولی امر مسلمین جهان و نائب الامام المنتظر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی خشم همه حق طلبان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم ولایتمدار ایران اسلامی را برانگیخته و دل هایشان را جریحه دار و محزون نموده است.

یقیناً رهبری و زعامت داهیانه این فقیه خردمند و آگاه و مقتدر در جبهه حق تحت عنایت خاصه حضرت بقیة الله اعظم ارواحنا فدا عامل اصلی شکست؛ ناکامی؛ عصبانیت و انحطاط جبهه باطل به سرکردگی مستکبران است که استیصال ایشان در این نمایش مذبوحانه و موهن به خوبی قابل مشاهده است.

از همه امت اسلامی به ویژه علما و شخصیت‌های تاثیرگذار دینی و سیاسی در جغرافیایی گسترده جهان اسلام و عموم مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی انتظار می رود که در مقابل این لجن پراکنی به ساحت مرجعیت و امامت قیام کنند و انزجار خویش را از این اهانت رذیلانه اعلام نمایند و پاسخی قاطع و پشیمان کننده به این اقدام سخیف داده و ارادت و دلبستگی خویش را نسبت به مقام والای زعامت و ولایت مجددا ابراز دارند.

ما ضمن ابراز انزجار از این اهانت بزرگ، با قلبی اندوهگین این مصیبت را به محضر حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت عرض می نماییم و اقدام متناسب و عاجل وزارت خارجه ایران و سایر کشورها اسلامی را انتظار داریم.

انا من المجرمین منتقمون

و السلام علی من اتبع الهدی

مدرسه علمیه حقانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha