دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
سس

حوزه/ حوزه علمیه کاشان در بیانیه‌ای اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت شیعه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حوزه علمیه کاشان در بیانیه‌ای اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت شیعه را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت نشریه فرانسوی به جایگاه امامت انقلاب و ساحت جمهوری اسلامی، در سایه آزادی بیانی است که فقط شامل اهانت به مقدسات شده و در ابواب و اشکال دیگر جایگاهی نداشته و ندارد.

امروز که به اعتراف ده‌ها شبکه معاند، اسلام در حال گسترش در تمام جهان بوده و نتیجه اهانت‌های مکرر افراد و رسانه‌های غربی در مقابله با اسلام، بحمدالله نتیجه عکس داده و توجه به اسلام بیشتر شده، به یقین خشم مزدوران قلم به دست و جیره خواران اندیشه الحادی را به ستوه در آورده و همین زمینه سقوط و انحراف آنان گشته است.

دوستان و دشمنان اسلام و انقلاب خوب می‌دانند که این حرکات مذبوحانه نشانه نا امیدی معاندان از نفوذ و آسیب به ارکان انقلاب بوده و همیشه این حرکات به نفع نظام اسلامی تمام شده است.

اندیشمندان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه در نگاه اول به این حربه کهنه، لبخند تمسخر زده و در نگاه دیگر متعجب از مشت به سندان کوفتن این نشریه شده‌اند.

قلم این نشریه ارزش محکومیت ندارد که از ابتدا خود نویسندگان از پوچی مطلب آگاهند و جهان از عظمت روز به روز اسلام، انقلاب و نقش و جایگاه ولایت و امامت مطلع هستند.

حوزه علمیه منطقه کاشان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha