یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

دشمن خوار و شکست خورده در عرصه های گوناگون نبرد این بار با اهانت وقیحانه نشریه مزدور فرانسوی به ساحت ولی امر مسلمین خشم همه حق طلبان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم ولایتمدار ایران اسلامی را برانگیخته و دل هایشان را جریحه دار و محزون کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پی اهانت نشریه فرانسوی صهیونیستی شارلی ابدو به مرجعیت، با صدور بیانیه ای این هتک حرمت دشمنان اسلام را محکوم و خواستار برخورد جدی با توهین کنندگان شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

"بسم الله القاصم الجبارین"

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در محکومیت هتک حرمت وقیحانه نشریه فرانسوی

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

دشمن خوار و شکست خورده در عرصه های گوناگون نبرد این بار با اهانت وقیحانه نشریه مزدور فرانسوی به ساحت ولی امر مسلمین جهان و نائب الامام المنتظر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی خشم همه حق طلبان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم ولایتمدار ایران اسلامی را برانگیخته و دل هایشان را جریحه دار و محزون نموده است.

به یقین رهبری و زعامت داهیانه این فقیه خردمند و آگاه و مقتدر در جبهه حق تحت عنایت خاصه حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه عامل اصلی شکست؛ ناکامی؛ عصبانیت و انحطاط جبهه باطل به سرکردگی مستکبران است که استیصال ایشان در این نمایش مذبوحانه و موهن به خوبی قابل مشاهده است.

دشمنان به خوبی می دانند شخصیتی که سخنان حکیمانه اش چراغ راه، صلابتش تکیه گاه مجاهدان فی سبیل الله و تدبیر و درایتش باطل السحر همه توطئه ها ست و با شجاعتی بی نظیر لرزه بر هیبت استکبار انداخته است هرگز ساحت ولایت او با چنین حرکات سخیف و زبونی آسیب نخواهد دید و به زودی پرچم ولایت علوی با رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله به دستان مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه سپرده می شود. إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَرَاهُ قَرِیباً

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ضمن انزجار از این توهین سخیف و محکوم کردن آن، پاسخ سریع، قاطع و پشیمان کننده به دولت کریه فرانسه را از سوی وزارت خارجه کشورمان و کشورهای مسلمان انتظار دارد.

والسلام علی من اتبع الهدی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha