دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
نشست اعتراضی

حوزه/ اجتماع باشکوه حوزویان مشهد به منظور دفاع از کیان اسلام و ارزش‌های الهی، مرجعیت و به ویژه مقام منیع ولایت، دوشنبه ۱۹ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، در پی اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت دینی و مقام ولایت فقیه، اجتماع اعتراضی حوزویان مشهد مقدس برگزار می شود.

این اجتماع باشکوه به منظور دفاع از کیان اسلام و ارزش‌های الهی، مرجعیت و به ویژه مقام منیع ولایت، در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی و با توجه به آزردگی خاطر شدید آزادگان جهان، مطالبه و خیزش امت اسلامی و مردم شریف استان خراسان، فردا دوشنبه نوزدهم دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

در این مراسم که مدرسه علمیه عالی نواب برگزار خواهد شد، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به ارائه سخن در جمع حوزویان بصیر خراسان می پردازد.

خبرگزاری حوزه از علمای اعلام، اساتید، طلاب، فضلا و شخصیت های برجسته دعوت می کند تا با صدایی بلند و فریادی روشن گرانه این عمل مذبوحانه را محکوم و در حمایت از مرجعیت دینی و رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) بپاخیزند و با هشیاری، در برابر فتنه دشمنان نظام و انقلاب و عاملان این اهانت فریاد بصیرت و بیداری سردهند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha