جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
اراک

حوزه/ استاندار مرکزی در افتتاحیه جشنواره "گفتمان خدمت" در مصلای بیت‌المقدس اراک گفت: گروه های جهادی حوزه های علمیه در دوران کرونا خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی، روز چهار شنبه در افتتاح جشنواره گفتمان خدمت در مصلای بیت المقدس شهر اراک بیان کرد: تقویت اعتماد عمومی باید سرلوحه فعالیت‌های همه مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد. بحمدالله کمیته امداد امام خمینی( ره) و گروه های جهادی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و برادران در این راستا پیشتاز بوده اند.

بیشتر بخوانید:

جشنواره گفتمان خدمت در استان مرکزی افتتاح شد + فیلم

وی اظهار کرد: نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، مراکز نیکوکاری، گروه های جهادی حوزه های علمیه در دوران کرونا خوش درخشیدند و با هدف خدمت به مردم و محرومان جامعه و پیشرفت و توسعه کشور راه‌اندازی شدند و خدمات ماندگاری از خود به جا گذاشته‌اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یا شافی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    0 0
    یا دافع النقم. این ایام فراوان بگوییم بخصوص در قنوت ها و تعقیبات نمازها
  • . IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    0 0
    به محض بروز ابتدایی ترین علایم سرما خوردگی و مانند آن، کمی نمک خدا درست کرده (نه نمک تخریب شده ی مشتهر به نمک ید دار) مزمزه کنیم.
    • نمک شناس! CA ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      امام على (ع):«خوبى كردن، زراعتى از بالنده ترين زراعت ها و گنجى از برترين گنجهاست. پس، ناسپاسىِ نا سپاسان و نمك نشناسىِ نمك نشناسان، نبايد تو را به خوبى كردن بى رغبت سازد؛ زيرا آن كسى كه خوبىِ تو درباره آنان را مى شنود [يعنى خداوند] پاداش كار تو را مى دهد.» 🧂نمک نشناس نباشیم! امام را بشناسیم! سید علی خامنه ای را بشناسیم! امام علی(ع):«معرفت به ما كارى است سخت و دشوار، آن را جز عبدى كه خداوند قلبش را براى ايمان امتحان كرده تحمل نمى‏كند، و حديث ما را فرا نگيرد جز سينه‏هاى امين، و عقل‏هاى متين.»
  • نور IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    0 0
    برای تب، از مداومت بر قرائت دعای نور حضرت زهراء سلام الله علیها غفلت نکنیم.
    • نورٌ علی نورٌ CA ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      ویروس کرونا یک بیماریست که در دنیا رواج پیدا کرد و عامل ایجاد ترس و فشار اقتصادی و تنگی هایی در زندگی خیلی افراد شد. توصیه مؤکد مقابله با کرونا در کل جهان بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن مسقف شلوغ، پر تردد و پر ازدحام، وسایل نقلیه عمومی و بیمارستان‌ها بود. شاید برای برخی از افراد استفاده طولانی مدت از ماسک کمی ناراحت کننده باشد ولی با توجه به مزایای آن در حفظ سلامت جامعه، سودمند است. بیشتر ماسک های تنفسی در مقابل هوا غیرقابل نفوذ نیستند و از موادی تولید شده اند که امکان تبادل جریان هوا را برقرار می سازند. در مسئله ویروس کرونا، باید فرد سعی بکند سلامت خود و دیگران را حفظ بکند. با ایجاد ایمنی خود در برابر کرونا و جلوگیری از ابتلا و یا انتقال ویروس. ایران در حوزه پزشکی و محصولات دارویی جایگاه بالا و سابقه درخشانی در صنعت تولید واکسن دارد. ما به واکسنهای ویروس ضعیف شده یا پروتئین نوترکیب ایران اعتماد داریم. ما به رهبرمان اعتماد داریم! اگر ایران ورود واکسن امریکایی و انگلیسی را به کشور ممنوع کرد، ما ورود این واکسنها را به خون خود هم ممنوع کردیم! دعا هم میکنیم که برکت و نور و فخر ایران 🇮🇷 به دنیا برسد 🌏! اگر ماهواره نور در دسترس است، اگر واکسن نورا در دسترس است، خود نور هم در دسترس است! مصطفی سارنگ داوطلبی بود که در روز تزریق واکسن نورا در تصادفی به شهادت رسید (https://www.aparat.com/v/Bzj5U). در روز تزریق واکسن نورا خود شد نورٌ علی نورٌ! حاج قاسم گفتند شهدا نورند! در آیه های نور، مستور است زهرا |نورٌ علی نورٌ علی نور است زهرا |نورش هزاران سال نوری بیکران است |قدرش هزاران ماه در قرآن نهان است |انوار"یبقی وجه ربک"را ببینید |در سجده تعظیم ملائک را ببینید! هر تبی داغ است مگر تب محبت که سرد و خنک و شیرین و لذیذ است! شهید آرمان ما گفت آقا نور چشم ماست! و آقا گفتند چشممان به آرمان ها باشد! حالا این روز ها که به آقا نگاه میکنیم، نام و نشان آرمان را هم از طریق آرمان ماسک میبینیم (https://media.hawzahnews.com/d/2022/12/25/4/1660518.jpg)! رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّيَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا.
  • شعور و شعار CA ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    مردم مورد ظلم قرار گرفته دنیا نفس تنگیشون از ویروس استکبار است. از ماموران پلیسی که با صورت آنها را بر روی زمین میکوبند و مانع تنفس آنها میشوند (https://khl.ink/f/45850). امام خامنه ای (1399/3/18):« اینکه مثلاً فرض بفرمایید یک پلیسی با خونسردی تمام، زانویش را بگذارد روی گردنِ یک سیاه‌پوستی و همین طور نگه دارد و فشار بدهد تا او جان بدهد -او التماس کند، استغاثه کند، این هم خونسرد بنشیند روی او و فشار بدهد- چند پلیس دیگر هم بِایستند تماشا کنند و هیچ اقدامی نکنند، یک چیزی نیست که جدیداً به وجود آمده باشد؛ طبیعتِ آمریکایی این است؛ این کاری است که آمریکایی‌ها با همه‌ی دنیا تا حالا میکردند. با افغانستان همین کار را کرده‌اند، با عراق همین کار را کرده‌اند، با سوریه همین کار را کرده‌اند؛ با خیلی از کشورهای دنیا [از جمله] قبلها با ویتنام همین کارها را کرده‌اند؛ این اخلاق آمریکا است، این طبیعتِ حکومت آمریکا است؛ امروز این جوری خودش را نشان میدهد. اینکه حالا مردم شعار میدهند که «بگذارید ما نَفَس بکشیم» یا «نمیتوانیم نَفَس بکشیم»، که در ایالت‌ها و تظاهرات‌های وسیع شهرهای مختلف، امروز شعار مردم آمریکا شده است، این در واقع حرف دل همه‌ی ملّتهایی است که آمریکا در آنجا ظالمانه وارد شده و اقدام کرده؛ این‌ جوری است.» آقا جان، لَا تَحْزَنْ! روزی شعار کل جهان می شود، علی! طبق حدیث امام زمان میشود، علی! این شهید مطهری بود که گفت اگر امام حسین زنده بود می‏ گفت شعار امروز تو باید «فلسطین» 🇵🇸 باشد (http://qodsna.com/fa/332774). امام حسین که زنده هست! شهید هم همین طور! وَلَا تَقُولُوا لِمَن يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَٰكِن لَّا تَشْعُرُونَ. آن شعوری که برای ما مقدر است، صدهزار برابر این شعوری است که الان داریم! خدایا! آن شعوری که به شهدا دادی به ما هم بده! دشمن ما که شور و شعور حسینی را نمی فهمد! دشمن ما که عهد و پیمان نمی فهمد! نمی فهمد عهد و پیمان میلیون ها نوترکیب بهجت و قاسم سلیمانی در جهان 🌏 یعنی چه! سلام فرمانده! سیدعلی دهه‌ی #‌ ها شو فراخوانده! عهد میبندم... روزی لازمت بشم... عـهد میبندم... حاج قاسمت بشم ...عـهد میبندم... مثل بهجت و مثل سربازای گمنام خادمت بشم!