دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
اسماعیل زارعی کوشا

حوزه/ استاندار کردستان با اشاره به اینکه زن در جوامع غربی ابزاری بیش نیست، گفت: بهترین مدرک مستند برای اینکه زن در اسلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، نامگذاری یکی از روزهای سال بنام بانوی مسلمان است که این روز، مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز در مراسم گرامیداشت مقام زن که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی کردستان برگزار گردید،اظهار داشت: غربی ها و اروپایی ها که همواره در طول تاریخ خود را مدافع حقوق زنان دانسته و می دانند امروز نگاهشان به زن همانند نگاه به یک کالاست.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه زن در جوامع غربی ابزاری بیش نیست، گفت: بهترین مدرک مستند برای اینکه زن در اسلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، نامگذاری یکی از روزهای سال بنام بانوی مسلمان است که این روز، مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) می باشد.

زارعی کوشا تأکید کرد: حضرت فاطمه (س) نه تنها برای زن مسلمان یک الگوی بزرگ و بی همتاست بلکه می تواند برای تمام زنان عالم اسوه پاکی، عفت و دینداری باشد.

استاندار کردستان بیان داشت: در زمانی که حضرت فاطمه (س) در شبه جزیره عربستان به دنیا آمد، اعراب دختران را مایه ننگ خود می دانستند و آنها را زنده به گور می کردند ولی پیامبر با بوسه بر دستان دخترش؛ حضرت فاطمه برای تمام بشریت پیام فرستاد.

وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شرایط جامعه زنان بسیاری در حوزه کار فعالیت دارند لذا شایسته است که جایگاه و مقام این قشر عظیم از جامعه را بزرگ بشماریم و زمینه رفاه و آسایش بیشتر را برای آنان فراهم آوریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha