سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/نشست مسئولان و مدیران استان کردستان با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به مناسبت هفته بصیرت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسانی که امروز در فضای مجازی هشتک «اعدام نکنید» در فضای مجازی به راه می‌اندازند، چرا در ایام دفاع مقدس و حمله رژیم بعث هیچ دفاعی از مردم ایران نکردند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز گذشته در یادواره شهدای ۲۸ دی‌ماه سال ۶۵ شهر سنندج، اظهار داشت: باید روز بیست و هشتم دی‌ماه را روز مقاومت و ایثار مردم کردستان در مقابل دشمن بعثی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در چنین روزی هواپیمایی رژیم بعث ۱۸ نقطه شهر سنندج را در کمتر از ۶ دقیقه بمباران کردند و در این حمله وحشیانه بیش از ۲۲۰ شهروند بی‌گناه به شهادت رسیدند و طبق آمارهای موجود این حملات، ۱۲۳ مصدوم و زخمی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و مدیریت این آشوب‌ها توسط دشمنان خارجی و داخلی کشور، یادآور شد: دشمنان با هزاران امید این اغتشاشات در کشور را مدیریت می‌کردند و بسیار خوشبین بودند که نظام اسلامی سقوط می‌کند ولی مانند گذشته هرگز به رویای شیطانی خود نرسیدند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: کسانی که امروز در فضای مجازی هشتک «اعدام نکنید» در فضای مجازی به راه می‌اندازند، چرا در ایام دفاع مقدس و حمله رژیم بعث هیچ دفاعی از مردم ایران نکردند؟

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه بمباران سنندج در دی‌ماه سال ۶۵ اوج مظلومیت این شهر را به جهانیان نشان داد، گفت: باید شهدای این روز مهم را به نسل‌های جوان و نوجوان جامعه معرفی کنیم تا آگاه شوند که دشمنان برای ساقط کردن این نظام دست به چه جنایت‌هایی زده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha