سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام جمعه اهواز نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ امام جمعه اهواز گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه به معنای بستن کمربند انتحاری برای نابودی خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز، امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: در روایات و سیره اهل بیت(ع) توصیه‌ها و سفارش‌های نابی نسبت به رفتار در برابر همسر بیان شده است.

وی افزود: در محیط خانواده، پدر و مادر نسبت به هم و فرزندان نسبت به والدین، احساس خضوع و خشوع کنند تا کانون محبت افزایش پیدا کند.

امام جمعه اهواز با اشاره به فرا رسیدن ماه شریف رجب، ادامه داد: این ماه، مقدمه رسیدن به تقوای الهی و اجتناب از محارم الهی است، هر کجا استغفار نیز وجود داشته باشد، تقوا جایگاه بالاتری پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که چهار شب در سال بسیار ویژه است، گفت: شب اول رجب، یکی از این شب‌ها است؛ رجب ماه اعتکاف و حضور در خانه‌های خدا و روزه داری است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در ادامه با اشاره به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: اقدام اروپا بستن کمربند انتحاری برای نابودی خود است، چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجی مردم مستضعف و مظلوم عالم است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه تروریستی خواندن سپاه پاسداران نشان از موفقیت و سربلندی آن دارد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در پشت پرده تمامی نقشه‌های شوم و فتنه‌ها است.

امام جمعه اهواز یادآور شد: دشمن بداند اگر روزی غلطی از سوی آنها رقم بخورد، سربازان جان بر کف در برابرتان خواهند ایستاد و شما را از صفحه روزگار محو خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha