یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ق

حوزه / امام جمعه اردهال گفت: دشمن می‌خواهد بین مردم و رهبر معظم انقلاب و نهادهای انقلابی نظیر سپاه پاسداران و بسیج، اختلاف و فاصله بیندازد ولی کور خوانده، چرا که ان شاءالله پرچم انقلاب به دست امام خامنه‌ای به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی سلیمانی اردهالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردهال با اشاره به شخصیت والای حضرت علی بن باقر(ع)، اظهار داشت: اولین نمازجمعه در ایران در سال ۱۱۳ هجری قمری به امامت فرزند بلافاصله پنجمین امام شیعیان یعنی حضرت علی بن باقر(ع) اقامه شد و ایران به برکت این انوار مقدسه، پیرو مکتب امیرالمومنین(ع) و فرزندان بزرگوار ایشان است.

امام جمعه اردهال کاشان با اشاره به کراماتی از آن حضرت علی بن باقر(ع)، یادآور شد: تجلیل شایسته از حضرت علی بن باقر(ع) و برادر بزرگوارش حضرت سلطان محمود باید در دستور کار همه مسئولان، هیأت‌مذهبی و مردم قرار گیرد تا همگان با شخصیت این گوهر ناب علوی آشنا شوند.

وی با قدردانی از جامعه روحانیت، مدیریت و هیأت امنا آستان مقدس حضرت علی بن باقر(ع) و نهادهای مختلف و اقشار مردمی، گفت: انصافا شرایط امسال و کیفیت برنامه‌های سالروز شهادت حضرت بسیار قابل توجه بود.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در ادامه با اشاره به اقدام پارلمان اروپا قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست تروریستی، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد بین مردم و رهبر معظم انقلاب و نهادهای انقلابی نظیر سپاه پاسداران و بسیج، اختلاف و فاصله بیندازد ولی کور خوانده، چرا که ان شاءالله پرچم انقلاب به دست امام خامنه‌ای به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) خواهد رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha