چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران با صدور بیانیه ای اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ إِنَّهُ ‌لَکِتَابٌ ‌عَزِیزٌ*لاَ یَأْتِیهِ‌ الْبَاطِلُ‌ مِنْ‌ بَیْنِ‌ یَدَیْهِ‌ وَ لاَ مِنْ‌ خَلْفِهِ‌ تَنْزِیلٌ‌ مِنْ‌ حَکِیمٍ‌ حَمِیدٍ»
(سوره فصلت، آیات ۴۱ و ۴۲)

خاطره‌ی تاریخ بشر از جنایت‌ها، توهین‌ها و بی شرمی‌های زیادی آزرده است و در این میان، یکی از نابخردانه ترین آنها، توهین به مقدسات و باورهای سلیم الهی است که میراث گران ‌بهای انبیای عظام، پاک‌ترین انسان ‌های تاریخ است.

اقدام مذبوحانه ی اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید، کتاب آسمانی بالغ بر یک میلیارد مسلمان جهان، موجبات انزجار، خشم و نفرت پیروان آخرین دین الهی، یعنی اسلام مبین و قرآن کریم را فراهم ساخته است. این اقدام توهین‌آمیز در پی حرکت بی‌شرمانه اخیر آن نشریه بد نام و مزدور فرانسوی در توهین به ساحت ولی امر مسلمین جهان و مرجعیت عالی شیعه که حاکی از استیصال استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار بین‌المللی در مقابله با اسلام و مسلمانان جهان است؛ انجام گرفت.

غربِ مدعی احترام به حقوق بشر، به بهانه آزادی بیان و با روحیه خود برتربینی، اهانت به مقدسات و ارزش های دینی دیگران، به ویژه مسلمانان را مجاز می‌داند. این حرکت نفرت‌انگیز در راستای سابقه سیاه توهین و اهانت به مسلمانان، ناشی از فکر و رویکرد پلید آنان در زدودن ارزش‌ها و معیارهای اخلاقی، معنوی و حقوقی بشریت قرار دارد که از سوی استکبار جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌الملل جنایتکار، مورد حمایت قرار گرفته و تحریک می‌شود.

آنها باید بدانند که امروز پیروان واقعی اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم) هوشیارتر از آنند که بازیچه دست صهیونیسم بین المللی قرار گیرند. و ملت های بیدار جهان، بویژه مسلمانان، فریب تحریکات پلید آنان را نخورده و مورد وسوسه های شیطانی آنان قرار نخواهند گرفت.

امروز؛ جهان تشنه فرهنگ اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) است و مسلمانان در یک تشکیلات بزرگ اسلامی، رونق و زرق و برق کاخ های سفید و سرخ را از بین خواهند برد. به صراحت می¬گوییم؛ اسلام بزودی سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران این اقدام موهن را شدیداً محکوم کرده و آن را در جهت ترویج اسلام‌ستیزی، اشاعه تنفر و تفرقه بین جوامع و انسان‌ها تلقی می‌کند و از همه آزادی‌خواهان و مردم آگاه جهان می‌خواهد با اقدامات توهین‌آمیز به مقدسات دینی دیگران و نیز به جریانات اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی جاهلانه به عنوان مظهر آزادی بیان، که متأسفانه در بسیاری از کشورهای اروپایی امری عادی تلقی می‌شود، مقابله ‌و بر ضرورت برخورد قاطع با سوءاستفاده از ارزش آزادی بیان، تأکید کنند و تا حصول این مطالبه ی برحق، آرام ننشینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha