پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: در یک دهه اخیر اپوزیسیون و رسانه های غربی تلاش بسیاری انجام دادند تا خانواده پهلوی را تطهیر کنند و برای رضا شاه و محمدرضا پهلوی به صورت جدا تولید محتوا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در آیین زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه طوبی چغادک با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی حرکت عظیم و پدیده مبارکی بوده و هست که وابستگی ملت ایران به غرب را قطع کرد کاری که بسیار سخت و دشوار بود اما مردم ایستادگی و مقاومت کردند.

وی بیان کرد: در یک دهه اخیر اپوزیسیون و رسانه های غربی تلاش بسیاری انجام دادند تا خانواده پهلوی را تطهیر کنند و برای رضا شاه و محمدرضا پهلوی به صورت جدا تولید محتوا کردند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه دشمن تلاش می کند آنچه برای ما افتخار است را کوچک بشمارد و به آن ضربه بزند، گفت: عده ای نادان دستاوردهای انقلاب را نادیده می گیرند و چشم به بیگانگان دوخته اند؛ آنها دچار خود تحقیری شده اند.

وی بیان کرد: بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب عظیم ملت ایران گذشته، حاشیه‌ها و فتنه‌ها، توطئه‌ها و نقشه‌های پیچیده برای آن ایجاد شده، توطئه‌هایی که اگر برای هر انقلاب دیگری بود آن انقلاب سرنگون می‌شد، اما این انقلاب با همه طراحی‌ها و نقشه‌ها و توطئه‌های پیچیده و نیز مجهزترین دشمنان ما که ثروت و امکانات خود را تا می‌توانستند برای شکست انقلاب به میدان آوردند اما ملت انقلاب خود را نگه داشت و آن را محکم استمرار بخشیدند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه دشمن قدرت رسانه ای را در اختیار دارد گفت: آنها با همین قدرت سعی دارند افکار عمومی را نسبت به انقلاب بدبین کنند و دستاوردهای آن را کوچک بشمارند، اما انقلاب ما انقلاب بزرگی است.

در پایان این مراسم، زنگ انقلاب توسط حجت الاسلام رضا خدری امام جمعه بخش چغادک نواخته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha