یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامه حلی

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی استان هرمزگان با برگزیده شدن ۳۶ نفر از اساتید و طلاب خواهر برگزار شد.

سمیه احمدی طیفکانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان در حاشیه برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی استان هرمزگان، اظهار داشت: اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی(ره) استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان، اساتید و طلاب حوزه علمیه این استان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهراء(س) بندرعباس برگزار شد.


استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه بیش از سیصد اثر پژوهشی در قالب، کتاب، پایان نامه و مقاله به جشنواره علامه حلی (ره) ارسال شده است، افزود:‌ توجه به علم و پژوهش به فرمایش مقام معظم رهبری سبب حفظ عزت و اقتدار کشور می‌شود، که زیرساخت‌های علمی و پژوهشی آن توسط مدیران و معاونان حوزه علمیه باید فراهم شود.

اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی استان هرمزگان برگزار شد

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «غربی‌ها به برکت دانش برای خودشان ثروت و نفوذ و قدرت دویست ساله فراهم کردند»، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «غرب با وجود تهی‌دستی در بنیان‌های اخلاقی و اعتقادی، با تحمیل سبک زندگی غربی به جوامع عقب‌مانده از کاروان علم، اختیار سیاست و اقتصاد آنها را به دست گرفته است.»

احمدی، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به نیاز کشور به جوشاندن چشمه‌ دانش در میان خود تاکید دارند، یادآور شد: اساتید و طلاب استان با تلاش مضاعف جهت حفظ و اقتدار کشور در امر دانش پیشگام باشند.

اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی استان هرمزگان برگزار شد

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، «خطرپذیری» و «کار سخت و پیگیر و پشتکار» را دو عنصر مهم و تأثیرگذار در پیشرفت‌های ملی برای کشورها دانست و اظهار کرد: در چهار سال متمادی شد.

وی گفت: طبق دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به امر پژوهش، بنابراین ضروری است بودجه پژوهشی حوزه‌ها افزایش داده شود و علاوه بر آن از پژوهشگران با چاپ و نشر پژوهش‌ها به بهترین نحو حمایت و تکریم شود.

اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی استان هرمزگان برگزار شد

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان افزود: از معاونان پژوهش و اساتید مدارس انتظار می‌رود از ابتدای سال تحصیلی به آثار پژوهشی طلاب نظارت داشته تا با کمترین خطا به جشنواره برسد، همچنین اهتمام تشویق طلاب نو قلم و برگزاری دوره‌های پژوهشی سبب می‌شود، طلاب آثار خوبی را رقم بزنند.

اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی استان هرمزگان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha