چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تصاویر/ اجرای سرود دهه نودی‌های بوشهری به مناسبت فجر انقلاب

حوزه/ جامعه روحانیت مبارز و مدیریت حوزه علمیه استان لرستان در پیامی از مردم ولایی و انقلابی لرستان دعوت کردند تا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری گسترده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جامعه روحانیت مبارز و مدیریت حوزه علمیه استان لرستان در پیامی از مردم ولایی و انقلابی لرستان دعوت کردند تا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری گسترده داشته باشند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله دهه فجر یادآور رشادت‌ها، حماسه جانبازی و سلحشوری مردم متدین و انقلابی ایران عزیز است که با اتکای به خدای تبارک و تعالی و به فرمان امام عظیم الشأن و با عزمی پولادین و مشت‌های گره کرده به میدان آمدند و با فروریختن پایه‌های حکومت ستمشاهی و تشکیل حکومت اسلامی، نگاه تمام مکاتب شرق و غرب را معطوف خود نموده و امید و پشتوانه‌ای محکم برای مستضعفان و مظلومان عالم شدند.

اینک در گام دوم انقلاب با هدایت و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حرکت بسوی تمدن نوین اسلامی رقم خورده و دشمنان انقلاب و در رأس آن آمریکا و صهیونیسم جهانی چون وعده «جاءالحق و زهق الباطل» را در حال تحقق دیده‌اند، با طراحی توطئه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، وحدت مردم را نشانه گرفته‌اند و درصدد اختلاف میان حکومت، روحانیت، مردم و جناح‌های سیاسی و در نتیجه ناامیدی مردم برآمده‌اند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

علما، روحانیت و طلاب حوزه علمیه استان لرستان دوشادوش اقشار غیور و ولایت مدار استان لرستان در راهپیمایی ۲۲بهمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خود شرکت کرده و ثابت می‌کنند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و ارزش‌های والای انقلاب بوده و حمایت خود را تا شکل گیری جامعه مهدوی ادامه خواهند داد.

جامعه روحانیت مبارز و مدیریت حوزه علمیه استان لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha