شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سردار فدا

حوزه/ فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: مردم با حضور خود نشان دادند که ۲۲ بهمن به واقع مظهر وحدت ملی است و گروه‌ها و اقوام مختلف همه در صحنه آمدند تا پشتیبانی و حمایت خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تشکر از حضور همه جانبه مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم با حضور خود نشان دادند که ۲۲ بهمن به واقع مظهر وحدت ملی است و گروه‌ها و اقوام مختلف همه در صحنه آمدند تا پشتیبانی و حمایت خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند و تجدید میثاق خود را با آرمان‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اعلام کنند.

وی افزود: پیام نیروهای مسلح نیز این است که همواره آماده بوده و هستند و امروز مقتدرتر از همیشه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی آمادگی مقابله با هر گونه تهدید دشمن را در منطقه دارا هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با تأکید بر حضور حماسی ملت ایران در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تصریح کرد: ما امروز اغتشاشگری نمی‌بینیم، بلکه این مردم هستند که در صحنه آمده‌اند و سفره و طومار مزدوران رسانه‌های خارجی و استکبار جهانی را جمع کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha