یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سفیر ایران در لبنان

حوزه/ مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی جنبش امل در منطقه المصیلح لبنان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی جنبش امل در منطقه المصیلح لبنان با حضور مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت و اعضای جنبش امل و گروهی از دفتر سیاسی و هئیت اجرایی حزب الله و شخصیت های دیگر برگزار شد.

سفیر ایران در این مراسم فاجعه زلزله سوریه و ترکیه را تسلیت گفت و اشاره کرد: قانون تحریم های تحمیل شده علیه سوریه از سوی آمریکا و برخی کشور ها، مانع رسیدن کمک های بشردوستانه به زلزلزه زدگان می شود.

امانی ضمن تشکر از جنبش امل در برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب، گفت: قدرت تنها در موشک ها و سلاح هایی که در اختیار دارد، محدود نمی شود، بلکه قدرت اساسی ایران همان اندیشه است، این اندیشه برگرفته از فکر امام خمینی و امام موسی صدر و شهیدمحمد باقر صدر و شهید مرتضی مطهری است.

وی با بیان اینکه ما قبل از پیروزی انقلاب و بعد آن به اندیشه امام موسی صدر اقتدا کردیم، افزود: ایران علی رغم محاصره و اغتشاشات، قدرتمند تر شده است و هر بار که فردی از آن شهید می شود، بر قدرت ایران افزوده می شود و در نتیجه قدرت مقاومت بیشتر و دشمنان ضعیف تر می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha