دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بهرام نیا استاندار ایلام

حوزه/ استاندار ایلام گفت: نقش روحانیون در هدایت جامعه بسیار والا و تعیین کننده است و امروز روحانیت اصیل و در خط ولایت همچنان در مسیر شهدا حرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام ، حسن بهرام نیا ، استاندار ایلام روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت حضرت آیت الله حیدری ایلامی (ره) و یادواره شهدای روحانی استان ایلام اظهار داشت: از صدر اسلام تا کنون همواره روحانیت پیشتاز و علمدار بوده است و در راستای اعتلای رسالت پیامبر اکرم(ص) تلاش کردند و همواره در سختی بودند.

وی افزود: نقش روحانیون در تداوم مسیر امام حسین (ع) و انتقال فرهنگ و روحیه شهادت طلبی ومقابله با تفکرات الحادی و منحرف بسیار والا و تعیین کننده بوده است و بر کسی پوشیده نیست.

استاندار ایلام در ادامه تصریح کرد: اوج حضور روحانیت را در دوران دفاع مقدس و مجاهدت ها و رشادت های کم نظیر و افتخارآفرینی در جبهه های حق علیه باطل نظاره گر بودیم که با تقدیم چهار هزار شهید دین خود را به این نظام ادا کردند.

بهرام نیا افزود: استان ایلام در طول تاریخ مهد علما و روحانیون بزرگی بوده که از شاخص ترین آنها آیت اله حیدری ایلامی (ره) هستند که در راستای دفاع از کیان اسلامی نقش به سزایی در دوران دفاع مقدس داشته است.

وی اضافه کرد: در طول تاریخ ، حکام و پادشاهان تلاش کرده اند جایگاه روحانیت را تضعیف نمایند ولیکن ارتباط مردم و روحانیت عمیق تر شده و امروز روحانیت اصیل و در خط ولایت همچنان در مسیر شهدا حرکت می کنند.

بهرام نیا در پایان اظهار کرد: دشمن عمود خیمه انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است چرا که از ولایت فقیه و روحانیت ترس و وحشت دارند ولی ما همچنان در این مسیر حرکت می کنیم و عاقبت به خیری همه ما با ادامه دادن این مسیر و پیروی از ولایت پیوند خورده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha