چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس گفت: بیش از هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی در کشور وجود دارد و امید است مجلس شورای اسلامی زمینه‌ای فراهم کند تا بیش از ٣٠ میلیارد اعتبار برای مسائل فرهنگی اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد هادی ایمانیه ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، درباره برنامه های فرهنگی اظهار کرد: بسیاری از موضوعاتی که در حوزه فرهنگ مطرح شده نیازمند بودجه و تخصیص اعتبار است.

وی در ادامه با تصریح اینکه در راستای افزایش فعالیت‌های اجتماعی و تبلیغی و تربیتی نیازمند بودجه هستیم، اضافه کرد: نماینده ولی فقیه در استان فارس ماه‌ها در تلاش است تا بودجه‌ای برای سند مهندسی فرهنگی در استان فارس تأمین اعتبار و تخصیص داده شود.

استاندار فارس با بیان این که بیش از هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی در کشور وجود دارد، ابراز امیدواری کرد مجلس شورای اسلامی زمینه‌ای فراهم کند تا بیش از ٣٠ میلیارد اعتبار برای مسائل فرهنگی اختصاص یابد.

استاندار فارس به برگزاری کنگره جهانی حضرت محمد(ص) اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری کنگره جهانی حضرت محمد (ص) امید است ١٠ میلیارد تومان اعتبار برای این کنگره در بودجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دیده شده و تخصیص یابد.

وی در پایان گفت: با توجه به وجود نیروهای توانمند در استان امید است اجازه مأموریت به خدمت کارمندان توسط استانداران انجام شود تا بتوان نیاز استان را از این طریق برطرف کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha