پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
1

حوزه/ مدیر بازرگانی مرکز نشر اسراء از اختصاص ۲۰ درصد تخفیف از سوی این انتشارات در نمایشگاه کتاب دین خبر داد و گفت: با احتساب بن تخفیف ۲۰ درصدی که از سوی وزارت ارشاد برای بازدیدکنندگان درنظر گرفته شده است، در مجموع ۳۰۹ عنوان اثر نشر اسراء با ۴۰ درصد تخفیف به مخاطبان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی ابوالقاسمی مدیر بازرگانی مرکز نشر اسراء با اشاره به برپایی غرفه نشر اسراء در نمایشگاه کتاب دین، اظهار کرد: این انتشارات با ۳۰۹ عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب دین آمده است تا در کنار دیگر ناشران حوزه دین به ارائه آثار خود به مخاطبان بپردازد.

وی اضافه کرد: آثار جدید همانند جلد شصت‌وهفتم کتاب تسنیم و کتاب المکاسب به عنوان کتاب‌های چاپ اولی نشر اسراء در نمایشگاه کتاب دین بیشتر مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

مسئول غرفه نشر اسراء در ششمین نمایشگاه کتاب دین عنوان کرد: از میان کتب قدیمی نشر اسراء کتب‌های مفاتیح الحیات، تفاسیر موضوعی و حکمت و عبادات بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

وی با اشاره به تخفیف ۲۰ درصدی ارائه شده از سوی انتشارات اسراء برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب دین گفت: ۲۰ درصد هم تخفیف بن‌های خرید برای مخاطبان درنظر گرفته شده است که با ارائه این ۴۰ درصد تخفیف انتظار داشتیم شاهد حضور مخاطبان بیشتری در این نمایشگاه باشیم.

ابوالقاسمی با بیان اینکه انتشارات اسراء همیشه کتب جدیدی را در دستور چاپ خود دارد، گفت: کتب فقهی از جمله عقلانیت شهود در این انتشارات درحال چاپ است.

لازم به ذکر است، نمایشگاه کتاب دین

امروز یکم اسفند آخرین روز نمایشگاه است که طی ساعات ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ میزبان مخاطبان خواهد بود و مهلت بازدید از این نمایشگاه تمدید نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha